Jóga Gyakorló Videók

Ászanázás

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vinyásza Flow jóga kezdőknek

Ez egy dinamikusabb, áramló, lágy gyakorlás. A pózokat max. 2-3 lélegzetvételig tartjuk ki. Ha a légzés túl szaporává válik, vagy visszatartod a lélegzeted, és nem tudsz könnyedén lélegezni, állj meg pihenni, lassítsd a légzést, majd folytasd a gyakorlást. Ha még soha nem jógáztál, akkor először azt ajánlom, hogy ismerkedj az ászanákkal a többi Hatha jóga videóm segítségével. Jó gyakorlást!

Érezd jól magad!

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Könnyed jóga gyakorlás a PMS tünetek enyhítésére

A gyakorlatsor előtt válassz a videók közül egy jóga ráhangolódást és egy bemelegítést (persze végezheted önállóan is), és az ászanázás után ha időd engedi, jöhet kis pránájáma gyakorlás, végül relaxáció. Ezt a programot a menstruáció előtti 3-4 napban érdemes gyakorolni akár minden nap. Jó egészséget, testi-lelki egyensúlyt kívánok Neked szeretettel!

www.szantosajoga.hu

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Könnyed, komplex jóga

program relaxációval és pránájámával (Vivékananda)

Ajith Elchippillyrajan jóga mestertől tanultam ezt az egyszerű, komplex jóga Vivékananda gyakorlatsort, amely magában foglalja a fizikai, mentális és transzcendentális aspektust is, idő szűkében lévő gyakorlóknak különösen ajánlom.
Ha ezt a programot minden nap csinálod, az egészségedet megőrzöd, az összes csakra működését kiegyensúlyozod, harmonizálod.
Jó gyakorlást!

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Tökéletes reggeli jóga program

(rövid relaxációval és pránájámával együtt)

Ajith Elchippillyrajan jóga mestertől tanultam ezt az egyszerű, komplex jóga gyakorlást, amely magában foglalja a fizikai, mentális és transzcendentális aspektust is. Természetesen nem csak reggel gyakorolható, de a bemelegítés is a reggeli feszesebb, merevebb, kötöttebb állapotunknak megfelelelően lett összeállítva. Ha ezt a programot csinálod minden reggel, az egész napod könnyedebben, energikusabban, nyugodtabban fog telni.
Jó gyakorlást!

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Rövid jóga program középhaladóknak

relaxációval és pránájámával

(Sivananda gyakorlatsor)

 Ajith Elchippillyrajan jóga mestertől tanultam ezt az egyszerű, komplex jóga Sivananda gyakorlatsort, amely magában foglalja a fizikai, mentális és transzcendentális aspektust is, inkább középhaladó, idő szűkében lévő gyakorlóknak ajánlom.
Ha ezt a programot minden nap csinálod, az egészségedet megőrzöd, az összes csakra működését kiegyensúlyozod, harmonizálod.
Jó gyakorlást!

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Teljes testet átmozgató jóga gyakorlás

 

 

 

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer rövidített sor kezdőknek

Kezdő jóga gyakorlóknak nagyszerű ászana sor. Ha szükséges, használj segédeszközöket: blokkot, téglát, hevedert, jógapárnát, hengert. Ezek a segédeszközös változatok az órákon is rendszeresen előfordulnak, ha bizonytalan vagy a végrehajtás helyességében, írj bátran!
A gyakorlás után érdemes kis pránajámát gyakorolni a relaxáció előtt.

A fejlődés kulcsa a rendszeresség, az alázat és a türelem.

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer rövidített sor középhaladóknak

Jóga órákat rendszeresen látogatóknak nagyszerű ászana sor. Ha szükséges, használj segédeszközöket: blokkot, téglát, hevedert, jógapárnát, hengert. Ezek a segédeszközös változatok az órákon is rendszeresen előfordulnak, ha bizonytalan vagy a végrehajtás helyességében, írj bátran!

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

A fejlődés kulcsa a rendszeresség, az alázat és a türelem.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer rövidített sor haladóknak

Jóga órákat rendszeresen látogatóknak nagyszerű ászana sor. Ha szükséges, használj segédeszközöket: blokkot, téglát, hevedert, jógapárnát, hengert. Ezek a segédeszközös változatok az órákon is rendszeresen előfordulnak, ha bizonytalan vagy a végrehajtás helyességében, írj bátran!

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

A fejlődés kulcsa a rendszeresség, az alázat és a türelem.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer teljes sor kezdőknek

Jóga órákat rendszeresen látogatóknak nagyszerű ászana sor. Ha szükséges, használj segédeszközöket: blokkot, téglát, hevedert, jógapárnát, hengert. Ezek a segédeszközös változatok az órákon is rendszeresen előfordulnak, ha bizonytalan vagy a végrehajtás helyességében, írj bátran!

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

A fejlődés kulcsa a rendszeresség, az alázat és a türelem.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer teljes sor középhaladóknak

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Vrindávan-Gangótri jógarendszer teljes sor haladóknak

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Holdüdvözlet (Chandra- Namaskara)

A holdüdvözlet ugyanolyan fontos a jógában, mint a napüdvözlet. A napüdvözlet inkább élénkít, a holdüdvözlet segít ellazulni, elengedni, megnyugodni, elcsendesedni. Este holdkeltekor érdemes gyakorolni, illetve teliholdkor hajnalban is. Serkenti a kreativitást. Jó hatással van a gyökércsakrára és nemi csakrára, fizikai szinten csodálatos csípőnyitó gyakorlás. A hátunkra is áldásos hatással van.
A hold a hatha jógában a női, befogadó energia, érdemes úgy gyakorolni, hogy közben az elengedés, az önátadás érzelmeit, e fogalmakat tudatosítod.
Nőknek menstruáció alatt tökéletes gyakorlás napüdvözlet helyett.
Gyakorold teljes odaadással!

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Napüdvözlet 

(Surya- Namaskara)

A Napüdvözletet végezheted önmagában, hiszen teljes gyakorlásnak számít, vagy ászanázás előtt bemelegítésként. Megtisztít és megfiatalít rendszeres gyakorlása. Kora reggel a legcsodásabb végezni napfelkeltekor. Este inkább a Holdüdvözletet ajánlanám, mert a napüdvözlet élénkít, energetizál, de ha csak este van lehetőséged gyakorolni, tartsd ki mind a tizenkettő ászanát több légzésig, és ne légzésszinkronnal végezd.
Minden jógagyakorlás előtt végezz ráhangolódást, amit megtalálsz a videók között. Relaxációval zárd a gyakorlást.
Ha már haladóbb gyakorló vagy, hozzákapcsolhatod a szúrja és a bidzsa mantrákat is

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

A Földüdvözlet (Bhumi-namaskara) erőteljesebb változata

A Földüdvözlet végzése során a föld minőséggel és méhünkkel kapcsolódhatunk össze, s felébreszthetjük a gyökércsakrát és a szakrális csakrát, a termékeny, teremtő energiákat. A Földüdvözlet méhterápiás gyakorlatsorként is alkalmazható, ha kifejezetten méhünk egészségéért szeretnénk tenni vagy termékenységi problémát megoldani. A Földüdvözletet a ciklus bármelyik szakában végezhetjük. Ciklusunk kezdetén a szilárdságot, erőt, ciklusunk közepén méhünk befogadó és teremtő energiáit támogatjuk vele; a menstruáció előtti időszakban az elmélyülést, a befelé fordulást segíthetjük, menstruáció alatt pedig magát a menstruáció folyamatát, illetve oldjuk a menstruációs fájdalmakat. Energetikai és lelki szinten erősítjük az intuíció, a belső megérzés, a vágyak, a természetes női bölcsesség áramlását, befogadását, az ezzel való kapcsolódást. Végezhetsz 3-9 kör Földüdvözletet is, ahogy jólesik. Jó gyakorlást! www.szantosajoga.hu

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

A Földüdvözlet (Bhumi-namaskara) könnyed változata

A Földüdvözlet végzése során a föld minőséggel és méhünkkel kapcsolódhatunk össze, s felébreszthetjük a gyökércsakrát és a szakrális csakrát, a termékeny, teremtő energiákat. A Földüdvözlet méhterápiás gyakorlatsorként is alkalmazható, ha kifejezetten méhünk egészségéért szeretnénk tenni vagy termékenységi problémát megoldani. A Földüdvözletet a ciklus bármelyik szakában végezhetjük. Ciklusunk kezdetén a szilárdságot, erőt, ciklusunk közepén méhünk befogadó és teremtő energiáit támogatjuk vele; a menstruáció előtti időszakban az elmélyülést, a befelé fordulást segíthetjük, menstruáció alatt pedig magát a menstruáció folyamatát, illetve oldjuk a menstruációs fájdalmakat. Energetikai és lelki szinten erősítjük az intuíció, a belső megérzés, a vágyak, a természetes női bölcsesség áramlását, befogadását, az ezzel való kapcsolódást. Végezhetsz 3-9 kör Földüdvözletet is, ahogy jólesik. Jó gyakorlást! www.szantosajoga.hu

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Erőfeszítés-mentes jógagyakorlás menstruáció idejére

Ez egy olyan lazító, elengedő gyakorlás nőknek, amivel csodálatosan megtámogatod magad durvafizikai-és finomfizikai szinten is. Ha egyébként rendszeresen és erőteljesen gyakorolsz vagy edzel; a menstruáció napjaira ajánlott felfüggeszteni, mert inkább kimeríti, mint feltölti a szervezetedet. A fordított pózokat is kerülni kell, mert akadályozza a vér folyását, megzavarja az apána vájút, ami a kilökődést támogatja.
Hangolódj össze a természet ciklusaival, és megtartod az egészséged.

Az ászanázás előtt végezz jóga ráhangolódást, ászanázás után pedig relaxációt. Így lesz teljes és tökéletes a gyakorlásod.
Ha időd engedi, iktasd be a mindennapokba a pránájáma gyakorlatokat is.

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Jóga gyakorlás Bhagavad-gítá versekkel

Amikor az ászanákat ismered és végrehajtásuk természetessé válik, érdemes a testhelyzetekhez hozzákapcsolni a Bhagavad-gítá verseket. Így meditációd fókuszává válnak, ahogy elmélkedsz rajtuk. Felemelő, lelki élményben lesz részed, ahogy ászanázás közben mantrameditációt gyakorolsz.
Ha van olyan póz, amit bármilyen okból nem végezhetsz, állj meg (tádászanában vagy szukhászanában), és tudatodba csak a Bhagavad-gítá verseket engedd be. 🙂

Végtelenül hálás vagyok a Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola minden tanárának, tanítójának, hogy utat mutatnak nekünk a jóga útján.

Forrás: Gaura Krisna Dasa- Ranginí Devi Dasi- Medvegy Gergely-Kapisinszky Judit: Jóga tiszta forrásból 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Csípőnyitó jóga

 

 

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Immunerősítő rövid jóga gyakorlás

 

 

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Fogyasztó, méregtelenítő jóga gyakorlás

 

 

 

 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Ashtanga vinyásza jóga kezdőknek

 

 

 

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás