Pilates Gyakorló Videók

Kismama pilates (új)

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Kismama-pilates

gyűrűvel

A kismama-pilates segít megőrizni a jó kondíciót, javítja a testtartást, növeli az önkontrollt és a testtudatot, és meggyorsítja a szülés utáni regenerálódási időt; segít abban, hogy e csodás hónapokat hát-és derékpanaszok nélkül éld meg. A rendszeres pilates tornával elkerülheted a várandóssággal járó tipikus problémákat (lábgörcs, visszér…stb.) és a közérzetedet és hangulatodat is pozitív irányba befolyásolja. A pilates gyakorlatok könnyített és módosított változatait végezzük. Eszköz nélkül is végezheted a gyakorlatokat. Jó gyakorlást, jó egészséget neked és a babádnak! www.szantosajoga.hu

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Kismama-pilates

hengerrel

A kismama-pilates segít megőrizni a jó kondíciót, javítja a testtartást, növeli az önkontrollt és a testtudatot, és meggyorsítja a szülés utáni regenerálódási időt; segít abban, hogy e csodás hónapokat hát-és derékpanaszok nélkül éld meg. A rendszeres pilates tornával elkerülheted a várandóssággal járó tipikus problémákat (lábgörcs, visszér…stb.) és a közérzetedet és hangulatodat is pozitív irányba befolyásolja. A pilates gyakorlatok könnyített és módosított változatait végezzük. Eszköz nélkül is végezheted a gyakorlatokat. Jó gyakorlást, jó egészséget neked és a babádnak! 

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Kismama-pilates

Fitt-ball labdával

A kismama-pilates segít megőrizni a jó kondíciót, javítja a testtartást, növeli az önkontrollt és a testtudatot, és meggyorsítja a szülés utáni regenerálódási időt; segít abban, hogy e csodás hónapokat hát-és derékpanaszok nélkül éld meg. A rendszeres pilates tornával elkerülheted a várandóssággal járó tipikus problémákat (lábgörcs, visszér…stb.) és a közérzetedet és hangulatodat is pozitív irányba befolyásolja. A pilates gyakorlatok könnyített és módosított változatait végezzük. Használhatsz kézi súlyzót is. Jó gyakorlást, jó egészséget neked és a babádnak! www.szantosajoga.hu

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Kismama-pilates program

A kismama-pilates segít megőrizni a jó kondíciót, javítja a testtartást, növeli az önkontrollt és a testtudatot, és meggyorsítja a szülés utáni regenerálódási időt; segít abban, hogy e csodás hónapokat hát-és derékpanaszok nélkül éld meg. A rendszeres pilates tornával elkerülheted a várandóssággal járó tipikus problémákat (lábgörcs, visszér…stb.) és a közérzetedet és hangulatodat is pozitív irányba beolyásolja. A pilates gyakorlatok könnyített és módosított változatait végezzük. Használhatsz kézi súlyzót is. Jó gyakorlást, jó egészséget neked és a babádnak! www.szantosajoga.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás